utorok 28. apríla 2015

Horkýže Slíže - Mám v piči na lehátku



Tričko Čelzi kúpite tu.

Horkýže Slíže - Mám v piči na lehátku - text:

Žádny problém, žádne stresy,
futbal, Ronaldhino, Messi.
Ja tu varím, žehlím, perem,
či sa na to nevyserem?

Ty tu kukáš na zápasy,
mňa tu móže drbnúť asi,
kým na teba nenakričím.

Mám v piči!
Máš v piči?

Dobre, nechaj, veľká sranda,
kukni naňho, na parchanta,
kukni naňho, nervy moje,
toto čo je, toto čo je?!

To si nikto nedá rady,
to je hanba títo mladí,
nezodvihnú svoje rite,
kto to kedy, kto to videl?!

Každý by najradšej ležal
pekne na lehátku,
doma na lehátku.
(Ale však ho nehaj)
Veď na čo by aj behal,
keď všecko je v porádku,
doma na porádku.

Z neba nám padajú klobásy,
pečené klobásy,
rovno do papule.
(Ale však ho nehaj)
A k tomu futbal pozerám si,
kludne pozerám si
ako aj minule (minule)


Robota je furt a všade,
treba pomócť na záhrade
krumple, mrkva, baklažány
z teba neni osoh žádny.

Ty tu kukáš na zápasy,
mňa tu móže drbnúť asi,
kým na teba nenakričím.

Mám v piči!
Máš v piči?

Za našich čás veru toto,
robiť na tvoj hnilý kokot (ale no tak!)
kukni naňho nervy moje,
toto čo je, toto čo je!?

To si nikto nedá rady,
to je hanba títo mladí,
nezodvihnú svoje ritě,
kdo to kedy, kto to viděl?

Každý by najradšej ležal
pekne na lehátku,
doma na lehátku.
(Ale však ho nehaj)
Veď na čo by aj behal,
keď všecko je v porádku,
doma na porádku.

Z neba nám padajú klobásy,
pečené klobásy,
rovno do papule.
(Ale však ho nehaj)
A k tomu futbal pozerám si,
kludne pozerám si
ako aj minule (minule)

Nehaj ho prosím ťa, vidíš mladý nič neví,
neví kde je sever a ty si furt na nervy,
nehuč doňho, ukludni sa, prášek zeber si
a nehaj ho prosím ťa nech sa kuká na Chelsea.

Žádny problém, žádne stresy,
móžem osrať jeho Chelsea,
ja tu varím, žehlím, perem,
či sa na to nevyserem?

On tu kuká na zápasy,
mňa tu móže drbnúť asi,
iba čo mi nervy ničí.

Mám v piči.
Máš v piči?

Každý by najradšej ležal
pekne na lehátku,
doma na lehátku.
(Ale však ho nehaj)
Veď na čo by aj behal,
keď všecko je v porádku,
doma na porádku.

Z neba nám padajú klobásy,
pečené klobásy,
rovno do papule.
(Ale však ho nehaj)
A k tomu futbal pozerám si,
kludne pozerám si
ako aj minule (minule)

Každý by najradšej ležal...

Pekne na lehátku, doma na lehátku.
(Ale však ho nehaj)
Veď na čo by aj behal, keď všecko je v porádku, doma na porádku.
Každý by najradšej ležal...

Pekne na lehátku, doma na lehátku.
(Ale však ho nehaj)
Veď na čo by aj behal, keď všecko je v porádku, doma na porádku.
Každý by najradšej ležal, ležal, ležal, ležal, ležal,ležal,ležal...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára